I. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  • Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό, Ιστορία, Γενικό Λύκειο (Τάξεις: Α,΄Β΄,Γ΄)” (2015) (Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής) Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών»  Υποέργο 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης», Αθήνα: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

https://www.iep.edu.gr/neosxoleiops/images/GEL_PS_ODHGOI/ΟΔΗΓΟΙ%20ΓΙΑ%20ΤΟΝ%20ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ%20ΓΕΛ/ΙΣΤΟΡΙΑ/ΟΔΗΓΟΣ_ΓΕΛ_ΙΣΤΟΡΙΑ%20ΓΕΝΙΚΟΥ%20ΛΥΚΕΙΟΥ_.pdf

  • Πρόγραμμα Σπουδών Ιστορίας, Γενικό Λύκειο (Τάξεις: Α,΄Β΄,Γ΄)” (2015) (Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής), Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών»  Υποέργο 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης», Αθήνα: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

https://www.iep.edu.gr/neosxoleiops/images/GEL_PS_ODHGOI/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ%20ΣΠΟΥΔΩΝ%20ΓΕΛ/6.ΙΣΤΟΡΙΑ_/ΠΣ_ΓΕΛ_ΙΣΤΟΡΙΑ%20ΛΥΚΕΙΟΥ_.pdf

  • Πρόγραμμα Σπουδών: Ιστορία (Τάξεις: Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού - Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου): Υποχρεωτική Εκπαίδευση (2015), (Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής), Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών»  Υποέργο 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης», Αθήνα: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, https://hdl.handle.net/10795/1924  https://repository.edulll.gr/1924

  • Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Ιστορία (Γ', Δ', Ε', ΣΤ' Δημοτικού - Α', Β', Γ' Γυμνασίου): Υποχρεωτική Εκπαίδευση (2015), (Ειδικός Επιστήμονας-Αξιολογητής), Πράξη: «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο Πρόγραμμα Σπουδών»  Υποέργο 1: «Εκπόνηση Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης», Αθήνα: Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής,  https://hdl.handle.net/10795/1849  https://repository.edulll.gr/1849.

  • Υπεύθυνος περιεχομένου και Υπεύθυνος παιδαγωγικού σχεδιασμού κατά τη συγγραφή, ανάπτυξη και προσαρμογή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα της Ιστορίας, στο πλαίσιο του έργου “Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων„ [Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Φωτόδεντρο-Μαθησιακά Αντικείμενα (Photodentro LOR)] (Φορέας: Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων- ΙΤΥΕ/ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ) https://photodentro.edu.gr/lor/simple-search?query=ΘΩΔΗΣ&submit=&newQuery=yes

 

ΙI. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

  • “Εκπαιδευτικό σενάριο διδασκαλίας και μάθησης στο μάθημα της ιστορίας της β΄ γυμνασίου με την αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού(2011). Στο επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Καλές Διδακτικές Πρακτικέςστο πλαίσιο του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών.

https://epimorfosi.edu.gr/epimorfosi/library/kp/index.php?dir=%2F2.Δευτεροβαθμια%2FΠΕ02_ΙΣΤΟΡΙΑ/4.%20ΒΘΜΙΑ__ΠΕ02_Ιστορία_09_Θώδης_Γεώργιος

https://zeus.pi-schools.gr/epimorfosi/library/kp/index.php?dir=%2F2.%CE%94%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1/%CE%A0%CE%9502_%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91

  • Τα λατινικά και ελληνικά κράτη μετά το 1204”(2015). Στο Πανελλήνιο Αποθετήριο Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών Αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση “Φωτόδεντρο Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές” (Photodentro Open Educational Practices). https://photodentro.edu.gr/oep/r/8532/481?locale=el

  • Η Εικονομαχία” (2018). Στο Πανελλήνιο Αποθετήριο Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πρακτικών Αξιοποίησης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση “Φωτόδεντρο Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Πρακτικές” (Photodentro Open Educational Practices. https://photodentro.edu.gr/oep/r/8532/595?locale=el

  • Όταν η Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία συναντάει τα Αγγλικά…” (2019). Στο Πανελλήνιο Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση “Φωτόδεντρο/ e-yliko χρηστών”  https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1081?locale=el

  • Τα φύλα στη Νεοελληνική και στην Αγγλική Λογοτεχνία….” (2019). Στο Πανελλήνιο Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση “Φωτόδεντρο/ e-yliko χρηστώνhttps://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1085?locale=el

  • Ξενοφών Ελληνικά (2018). Στο Πανελλήνιο Αποθετήριο Εκπαιδευτικού Υλικού Χρηστών για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση “Φωτόδεντρο/ e-yliko χρηστών”  https://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/1067?locale=el

 

ΙΙΙ. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΑΡΘΡΩΝ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ

  • “ Η διδασκαλία της βυζαντινής ιστορίας μέσω της εικόνας” (2019). Περιοδικό “Open education-The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology”, volume 15, number 1, pp. 212-225, Patra: Hellenic Network of Open and Distance Education, https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/18128/18144, ISSN: 1791-9312.

  • Μια διαθεματική προσέγγιση της Λογοτεχνίας και των Αγγλικών μέσα από επιλεγμένα κείμενα της νεοελληνικής και της αγγλικής λογοτεχνίας” (2019). Περιοδικό“Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, τεύχος 18, σσ. 251-258, Αθήνα: ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.-Ι.Ε.Π., ISSN: 2654-0959. https://www.iep.edu.gr/library/images/uploads/psifiako_yliko/eeth/issue18/%CE%95%CE%95%CE%98-01-final-web.pdf

  • Οι διαθεματικές προσεγγίσεις του Aναλυτικού Προγράμματος στην ελληνική εκπαίδευση: Μία δράση προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων της Ιστορίας και της Χημείας στην Α΄ Λυκείου” (2019). Περιοδικό“Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, τεύχος 18, σσ. 825-833, Αθήνα: ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.-Ι.Ε.Π., ISSN: 2654-0959. https://www.iep.edu.gr/library/images/uploads/psifiako_yliko/eeth/issue18/%CE%95%CE%95%CE%98-01-final-web.pdf

  • “Η διαθεματικότητα στο Γενικό Λύκειο: μια δράση προσέγγισης των γνωστικών αντικειμένων της Ιστορίας και των Αγγλικών μέσα από πηγές” (2017). Περιοδικό “Ερκύνα, τεύχος 13, σσ. 94-102, Αθήνα: Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ISSN: 2241-8393. https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/teyxos/teyxos-13-13_2017.pdf

  • “Η διδακτική αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού της Ιστορίας και οι σχολικές εξετάσεις(2016). Περιοδικό “Open education-The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology”, volume 12, number 1, pp. 120-126, Patra: Hellenic Network of Open and Distance Education, https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/10244/10359, ISSN: 1791-9312.

  • Προωθώντας τη φιλαναγνωσία στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα από έναν πανελλήνιο μαθητικό λογοτεχνικό διαγωνισμό”(2015). Περιοδικό “Ερκύνα”, τεύχος 4, σσ. 218-227, Αθήνα: Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ISSN: 2241-8393. https://erkyna.gr/e_docs/periodiko/teyxos/teyxos-4-eid1.pdf

  • “Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας και ο ρόλος του νέου εκπαιδευτικού στη διδασκαλία της Ιστορίας(2014). Περιοδικό “Νέος Παιδαγωγός, τεύχος 2, σσ. 226-233, Αθήνα: e-Πρωτοβάθμια, ISSN: 2241-6781. https://neospaidagogos.online/files/2_Teyxos_Neou_Paidagogou_Ianouarios_2014.pdf

  • “Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη διδασκαλία της σχολικής ιστορίας: μια συγκριτική μελέτη(2012). Περιοδικό “Παιδαγωγική Επιθεώρηση”, τεύχος 53, σσ. 85-103, Αθήνα: Διάδραση, ISSN: 1106-2177. https://ojs.lib.uom.gr/index.php/paidagogiki/issue/view/472/showToc

  • “Η αξιολόγηση του μαθήματος της Ιστορίας στο Λύκειο. Επιστημολογικά πλαίσια και καθημερινή πράξη(2011). Περιοδικό “Νέα Παιδεία”, τεύχος 137, σσ. 105-113, Αθήνα, ISSN: 1105-4255. https://www.neapaideia-glossa.gr/137.htm

  • “Η συνδυαστική προσέγγιση του ιστορικού γίγνεσθαι με το γεωγραφικό χώρο μέσω της Νέας Τεχνολογίας(2011). Περιοδικό i-Teacher, τεύχος 3, σσ. 99-108, Αθήνα, ISSN: 1792-4146. https://i-teacher.co.uk/files/3o_teyxos_i_teacher_9_2011.pdf

  • Μεθοδολογικοί τρόποι προσέγγισης της διδασκαλίας της ιστορίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση(2011). Περιοδικό “Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική”, τόμος 4, τεύχος 2, σσ. 1-16, (Ηλεκτρονική Έκδοση του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.), https://www.elliepek.gr/gr_html/gr_ejournal/efarmpaid), Αθήνα, ISSN: 1792-7587.

IV. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΜMΑ

  • Προφορική Ιστορία και Σχολικό Πρόγραμμα(2020). Στο Βερβενιώτη Τ., Χρονοπούλου Γ. (επιμ.), , Αθήνα: 4ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής (ΠΕΚΕΣ), Δίκτυο Σχολείων για την Τοπική και Προφορική Ιστορία. https://blogs.sch.gr/4pekesat/2020/02/17/egcheiridio-proforiki-istoria-kai-scholiko-programma/
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και σχολική Ιστορία” (2009). Στο Γεωργογιάννης Π. (επιμ.) “Διαπολιτισμική Εκπαίδευση-Μετανάστευση και τα Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα”, σσ. 194-201, Πάτρα: ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών. [ISBN: 978-960-8206-43-4]

  • Μέγα Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης Lidell-Scott-Jones, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. [έντυπη-ηλεκτρονική έκδοση] (υπό έκδοση).

 

V. ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΕΣ

  • Η συμβολή των Πανεπιστημίων και της τυπογραφίας στη διάδοση του αναγεννησιακού πνεύματος και τη δημιουργία του σύγχρονου ευρωπαϊκού πολιτισμού” (2019). Πρακτικά 6ου Ευρωπαϊκού Μαθητικού Συνεδρίου στη Βενετία της Ιταλίας με θέμα “Η Ιστορία συναντά τις Τέχνες, τα Γράμματα και την Τεχνολογία: Ο Άνθρωπος και η διαδρομή του από την Αναγέννηση στον σύγχρονο πολιτισμένο κόσμο”, Βενετία, 29 Νοεμβρίου-2 Δεκεμβρίου 2019. https://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/wordpress/?p=6652

  • “Τα ανθρώπινα δικαιώματα στο Σύνταγμα του Ρήγα Βελεστινλή” (2018). Πρακτικά 5ου Ευρωπαϊκού Μαθητικού Συνεδρίου στο Βελιγράδι της Σερβίας με θέμα Ρήγας Βελεστινλής, 220 χρόνια από το θάνατό του, Βελιγράδι, 15-19 Νοεμβρίου 2018. https://lyk-evsch-n-smyrn.att.sch.gr/wordpress/?p=4102

  • “Η Επιστημολογία στην Εκπαίδευση: η περίπτωση της Ιστορίας” (2016). Πρακτικά 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Το τι και το πώς στην αγωγή, στην διδασκαλία, στην έρευνα και στη μάθηση, σσ. 1-8, Αθήνα. [ISSN: 1790-8574] https://www.elliepek.gr/documents/8o_synedrio_eisigiseis/Thodis.pdf

  • Γαλήνη (1976-1977). Η τηλεοπτική μεταφορά του λογοτεχνικού βιβλίου(2015). Πρακτικά Ημερίδας της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης “Λογοτεχνικός Χάρτης: Μικρασία”, σσ. 107-121, Νέα Σμύρνη: Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης,  [ISBN: 978-618-82333-0-0]

  • “Καινοτόμες δημιουργικές δράσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία: ο όμιλος Αριστείας και Δημιουργικότητας «Φιλαναγνωσία & Σχολική Βιβλιοθήκη» στην Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης(2015). Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων “Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις”, σσ.530-531, τόμος Γ΄, Κόρινθος: ΠΕΣΣ, [ISSN: 2408-0543]. https://www.pess.gr/images/praktika/synedrio1/Praktika-PESS-T%203%20-%20Korinthos%20-%202013.pdf

  • Η καινοτομία στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία: το παράδειγμα της διασχολικής δράσης τεσσάρων Προτύπων –Πειραματικών Σχολείων «Οδυσσέας Ελύτης: Τόποι κι τοπία της ποίησής του»(2015). Ψηφιακά πρακτικά 1ου Συνέδριου Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων Πειραματικών Σχολείων: Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία. Απαντώντας στις προκλήσεις του σήμερα, ανιχνεύοντας τις προοπτικές του αύριο, Αθήνα: Δ.Ε.Π.Π.Σ. [ISBN: 978-960-98687-6-1]. https://depps.minedu.gov.gr/?page_id=1536

  •  “Technology as a tool of historic knowledge and development of historic thought” (2014). Πρακτικά ΙΕ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Hellenic Educational Society, του Πανεπιστημίου Αθηνών και του T.E.I. of Piraeus, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας: International Scientific Conference eRA-8,The SynEnergy Forum, The Conference for International Synergy in Energy, Environment, Tourism and contribution of Information Technology in Science, Economy, Society and Education”,pp.250-256, Αθήνα: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, [ISBN: 978-960-99909-6-7] https://www.pee.gr/wp-content/uploads/eRA8_1-481.pdf

  • Η αποτελεσματικότητα των διαδικασιών αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης στην ποιοτική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας” (2012). Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή τoυ Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Αθηνών “Η Ποιότητα στην Εκπαίδευση: Τάσεις και Προοπτικές”, σσ.491-502, τόμος Α΄, Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, [ISBN: 978-960-466-112-1] https://www.primedu.uoa.gr/fileadmin/primedu.uoa.gr/uploads/Panellinio_Synedrio/A_tomos.pdf

  • Η διαθεματική προσέγγιση της Ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια απόπειρα ενσωμάτωσης του γεωγραφικού χώρου στην ιστορική χρονικότητα.” (2012). Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας “Παιδεία κάλλιστον ἐστί κτῆμα βροτοῖς. Ανθρωπιστικές και Θετικές επιστήμες: Θεωρία και Πράξη” σσ. 1-10, Αθήνα. [ISSN: 1790-8574]

  • Μετεξέλιξη των σχολικών εγχειριδίων ως μέσων μάθησης και διδασκαλίας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Η περίπτωση του εγχειριδίου ιστορίας της Γ΄ Λυκείου” (2011). Πρακτικά ΙΓ΄ Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας και του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων “Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια: Ελληνική Πραγματικότητα και Διεθνής Εμπειρία”, σσ. 92-100, τόμος Β΄, Αθήνα: Διάδραση, [ISBN: 978-960-99909-2-9]

  • “Η συμβολή των ΤΠΕ στην επεξεργασία της ιστορικής πληροφορίας από τους μαθητές(2011). Πρακτικά ημερίδας “Η διδασκαλία της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση”, σσ. 13-26, Αγία Παρασκευή.

  • “Η δράση eTwinning για την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας μέσω ενός project Τοπικής Ιστορίας(2010). Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση “Το μέλλον της μάθησης”, σσ. 157-164, Πειραιάς: Ε.Ε.Ε.Π.-Δ.Τ.Π.Ε., [ISBN: 978-960-99435-0-5] file:///C:/Users/User/Downloads/%CE%A4%CE%BF%20%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82%20-%207%CE%BF%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CE%95E%CE%A0-%CE%94%CE%A4%CE%A0%CE%95.pdf

  • “Διδασκαλία και μάθηση της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: νέες τεχνολογίες και παλιές πρακτικές(2010). Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας “Μαθαίνω πώς να μαθαίνω”, σσ. 1-10, Αθήνα. [ISSN: 1790-8574]

  • Διδακτικές πρακτικές δασκάλων και φιλολόγων κατά το μάθημα της ιστορίας. Μια ερευνητική προσέγγιση υπό το πρίσμα της επιστημολογίας” (2010). Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης τoυ Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Αθηνών, σσ. 204-214, τόμος Β΄, Αθήνα: Σμυρνιωτάκης, [ISBN: 978-960-299-935-6]

  • Διδακτέα και εξεταστέα ύλη στο μάθημα της Ιστορίας. Απόψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από τα κυρίαρχα επιστημολογικά ρεύματα” (2009). Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας και του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Πανεπιστημίου Αθηνών “Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα” σσ. 162-171, τόμος ΙΙ΄, Αθήνα: Ατραπός. [ISBN: 978-960-459-079-3]

  • “Αξιοποίηση της Νέας Τεχνολογίας στη διδασκαλία της Ιστορίας. Η «εικονομαχία» με τη βοήθεια του λογισμικού «Περιπλάνηση στο Χώρο-Χρόνο» και του διαδικτύου (2009). Πρακτικά 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση “Σχολείο 2.0”, σσ. 368-380, Πειραιάς: Ε.Ε.Ε.Π.-Δ.Τ.Π.Ε., [ISBN: 978-960-88368-7-7] file:///C:/Users/User/Downloads/%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%202.0%20-%206%CE%BF%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%BF%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF%20%CE%95%CE%95E%CE%A0-%CE%94%CE%A4%CE%A0%CE%95.pdf

  • “Εξετάσεις για μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (2009). Πρακτικά ημερίδας “Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Ζητήματα και προοπτικές”, σσ. 17-20, Πειραιάς.

  • Η Ιστορία στο Λύκειο. Αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή και εισαγωγικές εξετάσεις(2008). Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου “Επιστημονικός Διάλογος για την Ελληνική Εκπαίδευση. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα. Βηματισμοί αλλαγής της εκπαιδευτικής πολιτικής, της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της” σσ. 61-69, τόμος ΙΙ, Πάτρα: ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών. [ISBN: 978-960-8206-49-6]

  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και σχολική Ιστορία” (2008). Πρακτικά 11ου Διεθνούς Συνεδρίου “Διαπολιτισμική Εκπαίδευση-Μετανάστευση και τα Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα”, σσ. 229-236, τόμος Ι, Πάτρα: ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών. [ISBN: 978-960-8206-43-4]

  • “Το νέο βιβλίο ιστορίας της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου και της Δ΄ τάξης του Εσπερινού Λυκείου (Γενικής Παιδείας) «Ιστορία του Νεότερου και του Σύγχρονου Κόσμου (από το 1815 έως σήμερα)»: συνέχεια ή ανανέωση;” (2008). Πρακτικά 2ου Διεθνούς Συνεδρίου “Νέο εκπαιδευτικό υλικό του ΥΠΕΠΘ – Αξιολόγηση και Διοίκηση Α΄/βάθμιας και Β΄/βάθμιας Εκπαίδευσης”, σσ. 653-663, τόμος ΙΙ, Πάτρα: ΚΕ.Δ.ΕΚ.-Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Πατρών. [ISBN: 978-960-8206-39-7]

  • “Συγκριτική μελέτη αναφορικά με τις επιστημολογικές κατευθύνσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της ιστορίας”(2007). Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου H Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας”, σσ. 783-791, Ιωάννινα: Σχολή Επιστημών Αγωγής. https://conf2007.edu.uoi.gr/Praktika/739-843.pdf

  • “Επιστημολογικά πεδία των διδακτικών τακτικών που επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά το μάθημα της ιστορίας στη γενική και ειδική αγωγή. Μια συγκριτική θεώρηση” (2007). Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου “Η Ειδική Αγωγή στην Κοινωνία της Γνώσης”, σσ. 162-177, τόμος Ι, Αθήνα: εκδόσεις Γρηγόρη. [ISBN: 978-960-333-507-8].  https://www.grigorisbooks.gr/product/1270/%CE%B7-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B7%CF%82

  • “Κατασκευή και χορήγηση ερευνητικών εργαλείων αυτοαναφοράς για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Ιστορίας” (2006). Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου “Ιστορική Έρευνα και Διδακτική της Ιστορίας”, σσ. 1-7, Κύθηρα: Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών.